Strålande väder ger bra utsikt...:)


Brunch på SAS Radisson. Det var en perfekt dag för denna utsiktsbrunch. I ca 2 timmar satt vi längst upp i deras snurrande restaurang och hann se hela Shanghai.. ( ja nästan i alla fall)
I slutet kom också en vän till oss, Staffan. Han var i Shanghai för business så han joinade för ett glas mousserande. Sen blev det promenad i Peoples Park, det måste vart upp mot 26 grader..
hur skönt som helst! Vi toppade söndagen med lite shopping...så klart :)


PEOPLES PARK, mitt i stan



Varje söndag är det någon form av dating-utställning i Peoples Park.
Föräldrar ställer ut deras barn de vill gifta bort.
Ja, de ställer ju inte ut barnen, men en lapp med info om dem..
Ålder, vikt, längd, yrke m.m. Och det är inga ungdomar direkt...de är i alla åldrar...upp mot 60 typ..
Undrar när de ska börja med nät-dejting istället..:)

PUSS


Kommentarer
Postat av: Emma [www.emmasutsida.se]

Åhh va kul att du bloggar Kristin! Hittade hit via Emelie C som hade hittat till mig :)



Jag saknar SHG! Hoppas ni har det underbart och njuter i fulla drag. Nu ska jag läsa in mig här på bloggen :)



kram //Emma

2011-12-12 @ 20:28:42
URL: http://emmasutsida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0