En solig dag!

Vilken underbar dag det har vart! Eller det har det ju vart ända sen vi kom men har vart lite för hängig för att orka sola..men idag var det dax. Hello poolen! Typ 30 grader, luftfuktighet på 86 % , då är det nice att ha en pool faktiskt!
Jag ska verkligen börja ladda upp lite bilder snart, JAG LOVAR! Det känns som jag fotade så mycket förra året att jag inte vet vad jag ska fota längre :) Fast det finns ju hur mycket som helst att fånga!

På lördag är det dags för årets stora event med Svenska Handelskammaren och Svenska Klubben...Kräftskiva!! Jag köpte på mig en hel drös med dekorationer innan jag for så på lördag ska det pyntas innan alla gäster kommer! Det är 200 st anmälda, fullt alltså så det blir nog en kanon fest!
Där blir det bilder ifrån kan jag lova :)

I morgon är det fredag, ja just det, tiden går snabbt, så var det ja...herregud...snart är det jul! Tjoho!
Mahjong i morgon! Sen blir det besök hos Avocado-lady..Grönsakstanten i ett hål i väggen som har det mesta.

kram o god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0