I LOVE överraskningar...



Har pratat om i veckan att jag vill gå på Cirque De Soleil som har en uppsättning här i veckan...
Ingen har inte riktigt nappat på det förslaget så till slut la jag ner...
I går var det middag hemma hos Sabina och Tobias som Anders och Tobias skulle stå för.
Jag hade så dåligt samvete att Tobbe hade fått fixa allt eftersom Anders var på jobbet tills vi skulle åka i princip...
...men men...Deras problem ju (killarnas alltså)

Vi kom dit vid halv 7 och då skulle barnen ha välling och vi läste lite saga... Kan man annat än smälta när Theo kommer fram och helt frivilligt vill sitta i mitt knä och läsa saga..?
Man faller ju pladask!

Efter ett tag bjöd Tobbe till bords, det var dags för förätt....Smakens, jag va dö hungrig...
Jag skymtade att på bordet stod hämt-sallad så jag tänkte..jaha, han har nog inte hunnit förbereda förätt..
men när jag tittar närmre ligger det ngt på...en biljett...
...till Cirque De Soleil!! kl 8! Wiiii!!! Vilken överraskning!

Så efter en god sallad blev det föreställning av akrobater, jonglörer, dansare m.m.
Gud vad duktiga de va!!

Som sagt, jag kanske är ganska lättlurad,
(de vet ni som va med på min möhippa ;).....
.....men man får ju desto fler överraskningar!!!!




Mercedes Benz arenan byggdes ihop med att Expot skulle vara 2010, där är de flesta stora konserter och uppvisningar. Jag tror den tar ca 18.000 personer.. Maffigt!!




Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0