Kräftskiva!!!

I lördags var det dax för den årliga kräftskivan som Svenska Handelskammaren anordnar ihop md Svenska Klubben. 200 pers var anmälda och jag tror faktiskt att alla kom! Jag sitter med i Social Commité från Svenska Klubben så jag var där lite tidigare och hjälpte till med lite förberedelser....Nja, alltså, jag kokade inte kräftor eller bakade bröd, jag dekorerade lite, välkomnade gästerna m.m. The good stuff liksom.. :)


Ambjörn sjunger............i kapp med Tobias...


Jag & Sabina På dansgolvet Snaps dax för Andreas & Johanna
Vi bjöds på IKEAs goda kräftor, en massa goda mini pajer och annat gott. O så snapsen så klart! Vilken en del fick lite för mycket av, inte vi alltså, men andra :) Så vi sjöng visor och sög på kräftor natten lång, sen fortsatte minglet inne med dans. Avslutning på kvällen blev på House of Blues and Jazz med lite popcorn och natta mat...MUMS!

Ja, en lyckad kväll som var startskottet på hösten i Shanghai!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0