Nu är det dax!

 
I morgon bär det av!!
 
Jag vet inte om det är resfeber eller om det är för att jag inte hunnit
krama alla lika mycket som jag hade velat som jag har ont i magen...
eller har jag helt enkel bara ätit lite för många halva kakor??
 
Min teknik är att en halv kaka är inte så farligt, bara man inte äter en hel :)
 
Så härom dagen åt jag en halv chokladboll, en halv biksvie, en halv bakelse,
en halv mazarin och en halv hallongrotta... Kan låta mycket...MEN....jag åt ju inte en hel!
 
Om några veckor kommer tio i topp lista på sommaren!!
 
Snacka om julens 2 korta veckor kommer kännas som
ett getingstick jämnfört med 2 månaders sommarhäng...:(
 
kram alla och tack för en underbar sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Katarina

ha en fin resa tebax till noodleland och hälsa Anders! Vi ses i oktober :-) Kram!!

2012-08-28 @ 11:02:40
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0