Grå lördag..

Igår var underbart väder! Ca 19 gr och sol! Och där kom jag i vinterjacka, halsduk, mössa och vantar!! VARMT!

Idag är det däremot helt grått och smoggigt.. Blääk!!

Anders har dragit iväg med grabbarna för att fira att Peter blivit pappa och fyllt 40.. Paintball, drinkkurs, bubbel och middag.. Hm, tycker alltid att killarna drar på så in i när det är ngt att fira, jag vill oxå vara med!

Fast inte just ikväll, för ikväll ska jag mysa med Lena, Sara och minisen Alexander!

Nu kom jag ju på att jag måste till tygisen en sista gång innan jul så in i taxi, lite väl sent på kommet, hoppas det går snabbt! Nyårsklänningen ska hämtas!

Kanske ni får se en hint av den här..
Vi får väl se!!

Go lördag på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0