DISS : fucking tjuvar!!!!



Jag vet, man ska inte svära, men mina visor med svordomar
är MYYYCKET längre i huvudet än i överskriften så det är ändå light...

Efter en mysig lunch inser jag på väg från lunch-stället att min mobil är borta...
Springer tillbaka, men nej...inegn mobil där.. J
ag tror dessutom jag hade den i väskan så ngn har tagit den direkt ur väskan.. herregud!!
Hur fräck får man vara?! Och dessutom stod säkert förövaren på avstånd,
spanade in mobilen och spanade med ett hån-flin när jag letade efter den!!!!!

Jaha, en mobil fattigare och snart dubbelt så fattig då jag måste köpa en ny!!

Jaha, då önskar man sig en ny mobil till födelsedagen då!


Kommentarer
Postat av: Emma [www.emmasutsida.se]

Usch jag vet hur det känns, nästan. Jag blev bestulen på min plånbok på Grand Gateway förra våren. En tjej tog den ur min väska. Flera kineser såg det men ingen gjorde såklart någonting alls. Inte ens vakten som stod en halvmeter bort... Så trist :( Jag är fortfarande nojjig och kollar i väskan stup i kvarten när jag är på stan.
Och så trist för dig att bli av med mobilen, jag skulle bli ännu mer knäckt av det än plånboken...

2012-06-21 @ 11:54:07
URL: http://www.emmasutsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0