En fredag med tur!


Fredag är det Mahjong som vanligt!

Men idag var det en sån där fredag då allt föll på plats smidigt och bra!

 

Jag fick en bukett!!

Med det menas att jag fick blommorna som ligger till vänster, 1-4.

(vilket är vääääldigt sällan man får!)

 

När man får en bukett får man 10 kr rakt av från motståndarna

( ja, jag vet, det är småpengar, men då spelar vi i vanliga fall om 10-öringar:)

Dessutom blev jag pure, fick dold kong och ännu fler blommor!

 

Ni fattar precis va?! :)

Dessutom firade vi fredagen idag med att Maud bjöd på goaste lunchen OCH efterätt!!

TACK GULLE MAUD!!

 

När jag några timmar senare fick för dåligt samvete över

mitt kalori intag och svettades på gymmet, sprang jag på detta.

EM invigning i Grand Gateways klubbhus!

Med mat, tävlingar och hela fadderullan! Dessutom visar de varenda match i klubbhuset!

Tyvärr är ju alla miss i nassa!!

 

Jag valde dock en wrap i min ensamhet! Fantastisk god. Från Nosh.

http://www.smartshanghai.com/venue/6465/Nosh

Finns även att beställa hem på Sherpas!

Jättegod med avocado, gurka, spenat, sallad, tomat, pesto och pinjenötter!

MUMS!

 

Trevlig kväll alla godingar!!

 


Kommentarer
Postat av: E Carlsson

Åhh, fina Kristin.. det är så roligt att följa dig här, men snart ska det bli ännu roligare, att få ses!! Vi längtar efter er:) Ps. boka in 8/7, en söndag om ni än inte har några planer den dagen. Mer info finner ni när ni kommit hem.

Puss och kram från mig, lilla J och stora M

2012-06-08 @ 18:11:27
URL: http://ecarlssons.blogg.se/
Postat av: Katarina

yeeah, that's my girl!! med en bukett i mahjong! Det har jag också vunnit en gång - skitkul jue ;-))

2012-06-08 @ 22:36:06
URL: http://www-katarinaicologne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0