Label 88

 
Ja, då har man funnit en ny väskaffär då ja :)
Label 88 drivs av en nederländsk tjej som designar sina väskor.
 
Ingen jättestor butik men många sorters väskor att välja på och i många olika färger!
Du kan också välja lite olika skinn så som ko eller får och kan även styra lite själv hur den ska se ut tror jag,
typ med nitar eller inte :) Jag Köpte denna väskan att ha på bröllopet vi ska på om en vecka.
Passar perfekt till mina skor jag ska ha!
 
Och priserna, helt OK! Denna betalade jag 310 för.
Du köper bandet seperat så du kan ha flera olika i olika storlekar och färger att byta med. PERFEKT!!
 
Jag ska definitivt köpa en vanlig väska också!
Välkommen Label 88 och skinn, hej då Fejjken och plast :)    
 
 
 
 
http://www.label88.nl
 
kram kram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0