Japanska gåvor!


Oooo, Anders kom precis hem från Japan!
Som jag längtat..hans mobil har inte funkat så vi har bara kunnat skypa lite sporadiskt då och då..
( vi är vana att prata flera gånger om dan så snacka abstinens!)

Anders hade med sig gåvor hem som hans kollegor i Japan ville ge mig :) Lilla jag, det var väl snällt :)


En fin fin solfjäder!


En ännu finare fickspegel, alltid bra att ha!


Till sist, ansiktspapper som man ska torka ansiktet med. De ska va väldigt bra för pappret är pressat mellan GULD..antar att det ska ge lyster.. Anders hade dock inte uppfattat om man ska blöta dem ...såå, om ngn vet hur de ska användas ör att få denna fantastiska hy...Informera mig! :)

Och som Anders kollega avslutade sitt mail med...

...see you soon, please rest slowly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0