Snygg i siden..


Duktiga Petra höll i torsdags kväll ett event för
Svenska Klubben med sitt märke Frances-P.
Petra gör sina kollektioner i siden.
Hennes tanke är att göra en baskollektion där du sen får hjälp att korrigera så plagget passar just DIG!
Kanske en ärm, lite längre, lite kortare, lite mer urringad eller lite mindre.
Sen har hon en massa härliga färger & mönster att välja bland.
I torsdags lärde hon oss How-to-dress-for-your-body..
Är du ett äpple, päron eller kanske timglas..
Herregud, jag har ingen aning.
Jag tycker nog att jag är ett runt saftigt äpple ända ned till fotknölarna...
men, enligt Petra var jag mer av en box..
Hon gick även igenom trenderna för våren..pastell, orange, spets....
Ja så nu kommer jag bli såå snygg :)

Jag lyckades beställa lite grejer så det ska bli spännande att se!
Håll utkik, om en vecka eller så kanske jag visar dem här :)






kram


Kommentarer
Postat av: sara

visst ät petra bra?! jag har grymt många trevliga plagg från henne :-)

2012-03-13 @ 21:29:43
URL: http://www.lifeinshanghai.spotlife.se
Postat av: Kristin Danås

Ja absolut! Ska få mina första grejer på tisdag! Spännande!

2012-03-14 @ 05:37:29
URL: http://kristinkakaishanghai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0