Dagen i kort..



Så har vi haft ännu en underbart solig och varm dag i Shanghai.
Lunchen blev så himla bra! (tycker jag i alla fall) Massor av god mat, massor i FETSTIL!! Herregud, tror vi lämnade hälften nästan.
Jag bad dem ge det till någon som behövde det, antar att de inte gjorde det..



Den härliga utegården var perfekt i värmen! Massa bambuträd som skuggade oss!



Ja, denna rätten kanske inte SER så aptitilig ut men den var riktigt god!



Och väldigt smaskigt avslut :)

Övermätt som vanligt drog jag vidare på fika med mina grannar!
Det blev franskt fik i Sinan Mansion, Le Brioche
(dyrt men många frestande bakverk)

Tyvärr glömde jag helt bort kameran..Aja, baja!

Nu har jag vart superduktig på gymmet, och sen gjort en ansiktsmask.
Nu blir det tunnbrödsrulle med mosat ägg då Anders är ute med en tysk kollega.
Jag fick följa med om jag ville, men ikväll...

....trivs jag bättre häär, i soffan, i lugn och ro, jag och min äggamacka :)

God kväll




Kommentarer
Postat av: Katarina

Många okända ansikten för mej, känner bara igen Anita längst n. Är det Mia också tro? Roligt att lunchen blev lyckad. Och jag hade naturligtvis velat se en bild på alla de läckra franska kakorna, haha ;-)

2012-05-10 @ 17:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0