Fit for fight!

Första boxningslektionen på evigheter!
Men gud vad jag saknar det kände jag idag när jag för första gången på typ 5 år tog på mig ett par boxningshanskar!
Så nu sitter jag här med darrande händer så trötta
att jag knappt kan skriva. Häärligt!
Nina, min före detta boxningskamrat - på den gamla goda tiden var man fit for fight!
Anneli, min nya blivande boxningskamrat - nya tider, vi KOMMER bli fit for fight!!
Ska nog inskaffa mig ett par egna handskar!
kram och hej
( jag undar hur det ska gå och bootcampa i morgon bitti efter detta?:)

Kommentarer
Postat av: Katarina

Oj, oj, bäst man passar sig sen då så man inte får sig en rak höger ;-)). Lycka till med boxandet!

2012-05-15 @ 18:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0