Med darrande händer...

....efter gårdagens boxning sitter jag här och undrar
"hur ska bootcampen gå idag"?
Lite hjälp på vägen för att piggna till är ju att solen skiner,
det ska bli 29 grader och vi idag ska vara ute på träningen!
I går var det i och för sig så dålig luft att man knappt såg husen i horisonten..
Kanske inte är så bra att vara ute då :) Kan vi låtsas??
Min stackars man
Han skulle åka till Chongqing, Qingchong eller Sengshuen eller vad det nu hette i morse..
Ända tills han i morse 06.00 kom på att hans pass ju är på Indiska Ambassaden för hans visum process..
Så, ingen resa för honom, bättre för mig för då får vi en bonuskväll ihop!
Jag ska göra festmåltid! Kålpussning :)
Ha en underbar onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0