Vilken fredag!


Dagen startade med vinprovning.
Tur att inte alla fredagar startar så :)

Anita i Mahjonggruppen bjöd på vinprovning, lunch och sen så klart..SPEL!
Super trevligt och god mat!

jag är as kass på vin, tyckte tvärtom mot alla andra hela tiden..vinet de andra dömde ut tyckte jag bäst om, och vinet som vann..nja, det var sådär.. Men men..smaken är som baken :)







Vinet hjälpte nog för vid spelet fick jag en bukett!
vilket gav mig en pott på ca 25 spänn!!
Lycka det är vad det är!! :)

Dagen fortsatte med förberedelser för kvällens middag med fördrink hos oss..
Så till avocadotanten för tt handla mynta..

Gick bananas bland myntan så jag har lite över om man säger så..
(jag undrar vad de göder myntan med här..den är som lönnblad i storlek.. )



Sen blev det middag på Thats Amore på Taikang Road, mysigt italienskt hemlagat!




Mycket trevlig kväll... o som alltid när man åker hem undrar man,
"varför gör vi inte detta oftare?"

Tack vänner för en trevlig kväll!

puss till alla läsare!

( o ja, idag, lördag, blir det full rulle.. tygmarknaden och lite fix, för i kväll är det dags för Svenska Klubbens vårmingel!! Spännande, förväntningsfullt och liiite nervigt nästan...
Hur många kommer, är trubaduren bra, håller sig regnet borta, kommer folk tycka det är trevligt? )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0