Bajsmannen!

 
Jag har slutat att förvånas i denna stad, men ibland, ibland
så kommer det saker som gör att man tappar hakan!
 
Idag när jag och pappa strosade längs en av de mest trafikerade gatorna i
stan längs med en rabatt så ser jag en man på huk, vilket är väldigt vanligt
( de e deras mest naturliga ställning känns det som)
 
Men jag höll på att tappa hakan när jag ser att byxorna är nere och han sitter och skiter,
mitt för öppen gata, SAMTIDIGT som han snyter sig, dessutom..
 
Hur kan man välja att bajsa offentligt, välja att vända sig mot sin publik OCH snyta sig i pappret..?
Vad skulle han toka sig med?
 
Ja, ibland är man långt ifrån civilistionen känns det som..:)
 
Jag skulle tagit ett kort om jag inte blivit så paff, MEN, kanske va tur att jag inte gjorde det..
 ..man måste ju ändå säga att det var ett Kodak moment :)
 
kram, prutt och fis

Kommentarer
Postat av: Marina

Hahahaha... Bajsäckligt ju!!! Ni ser ut att har härliga dagar du å pappsen... Kram

Svar: Hihi, ja vi har det SKIT bra så att säga! Hur mår ni? Miss U!
Kristinkakaishanghai

2012-11-07 @ 20:31:50
Postat av: Karin O

Haha men SHIT:)

2012-11-08 @ 00:47:48
URL: http://kakansemlanoliven.se/
Postat av: Katarina

Nöden har ingen lag heter det ju... Men fy och urk alltså!!

2012-11-08 @ 12:22:36
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0