Besök hos Rebecca & Paul!

Med pappas rygg så tänkte jag att TCM är ju värt att testa!
Jag kan säga att jag hade NÅGOT dåligt samvete
när jag satt bredvid och såg pappa plågas!
De tryckte och klämde på alla ställen,
där det gjorde ondas sa de GOOD och tryckte ännu mer!
 
Men efter 1 timmes behnadling kändes pappa helt OK.
Värre var det igår, behandligen drev nog fram all trötthet ur kroppen
för han har vart mer sovandes än vaken!
VERY GOOD sa Rebecka när hon ringde igår och frågade hur han mådde,
TIRED IS VERY GOOD!
Hm, är det värt att gå tillbaka?
Nja, vill ha gå dit och ligga nedbäddad emellan under tiden han är här så kanske..
Vill han se stan, dricka kafffe, kall öl, kallt vatten och äta sallad så förmodligen inte..
 
Svårt val det där!
Nålar i bröstet, smalbenen och fötterna!
 
Ärligt talat så var de väldigt duktiga och kändes väldigt proffessionella,
men man måste nog gå dit många gånger, konternuerligt..
 
Vi unnade oss lucnh efter på Din Tai Fung,
dumplings restaurang med enheter över hela världen.
Hala rackare!
 
Stor industri av tillverkning bredvis restaurangen.. allt handgjort..
 
..och eftersom inte pappa fick dricka kaffe eller äta glass så
unnande vi oss praliner från Godiva efter..
Svindyr efterrätt, 5 praliner för 180 Rmb..
SÅ bra är faktiskt inte Godiva enades vi om!
 
 

Tagen på bar gärning i godispåsen :)
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0