Glammigt värre!

I lördags var det dags!
Svenska klubbens Glitter och Glamour kväll
på Glamour Bar vid the Bund.
 
61 personer kom upplädda i smoking, långklänning, glitter,
boa eller andra varianter av tolkning på glitter & glamour.
Så kul att alla gör sitt lilla extra!
 
Det blev verkligen lyckat! Goda drinkar och finger foods.
Alla verkade nöjda :)
 
Pappa och Anders sydde upp smoking och jag paljettklänning..
Blev riktigt bra faktiskt, lyckades dock inte ta ett enda redigt kort på mig i den :)
 
Snyggaste killen i stan!
 
Fördrink på Waldorf Astoria
 
Fina Johan & Anna
 
och Lena & Micke
 
OCH Lena & Arne
 
så klart finast av alla, papsen!
 
och lilla jag...
 
Ångrar att jag inte tog med stora kameran, men men..
 
Glam glam på er!

Kommentarer
Postat av: Katarina

Vad roligt att få se lite bilder från glitterkvällen! Det ser ut att ha varit en lyckad tillställning :-) Kram!!

2012-11-05 @ 09:25:57
URL: http://www.katarinaicologne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0