snabbuppdatering så här en fredagsmorgon...

 
Jaha, då var det fredag igen.
Herregud vad tiden springer iväg!
 
Jag är vaken oehört tidigt om man jämnför med veckans sovmornar med pappa :)
 
Han påverkar mig så jag är lika trött som honom :),
och jag kan inte riktigt skylla på rygg eller förkylning.
Bara att det är så sjuuk gött att somna om, och om, och om..!
 
Idag är det dags för kurs igen!
Än så länge hänger jag med ovanligt bra, jag är helt förvånad varje
gång jag går där ifrån och har fattat allt han pratar om..
Tänker, när ska jag komma på att jag missuppfattat ALLT!
 
Efter att nästan har åkt till Peking i måndags, i förrgår och nääästan åkt till en vattenstad
igår så lägger vi dagen på tygmarknaden och lite till.
 
Anders tycker vi är fantastiska resenärer,
vi har både vart i Peking och vattenstad...nästan..
Undrar vad vi nästan ska idag...Maldiverna? :)
 
Ha en god fredag mina vänner!
 
 
Fin bild på pappa från Yu Garden härom dagen.. Där var vi faktiskt!
 
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0