Turkiskt!

 
I fredags var vi och testade Garlic. Ny turkisk restaurang.
 
 
Till bordet kom de med alla förätter på en bricka och så var det bara att välja och vraka.
Det blev mumsig hummus, youghurt, laxrullar, valnötspasta och inte så mumsig äggplanta..
 
 
Efter en massa goa röror och nybakat bröd var det dax för varmrätt (knappt att man behövde ngn)
Jag tog en varm förätt för att orka. Kyckling med ris, kryddor och mandel..
Höll på att skratta ihjäl mig när jag fick in detta sandslott!! Hahaha!
 
 
Ser as-skum ut men den var faktiskt god. Kyckling och ris inbakat i smördeg..
Lite mycket smördeg men annars gott!
 
Efter bjöds det på turkiskt kaffe vilken man kan gå dit när som under dagen och bli bjuden på! Väääldigt starkt dock, särskillt om man rör runt i koppen! ( blir grynigt då med :)
Men fin kopp att dricka ur!
 
 
Till kaffe åt vi världens godaste choklad fondant.
Ojojoj, man kan gå dit bara för den kan jag lova!
 
Och för er som har barn, ja då fanns det bio,
lekrum och biljard på bottenplan.!
 
Bästa:
Supertrevlig personal! Alltid redo och serviceminded!
Chokladfondanten
Atmosfären
 
Lite sämre:
Lite hög musik
Lite för mycket vitlök för min mage
 
Garlic
698 Yongjia Lu, near Anting Lu
永嘉路698号, 近安亭路

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0