Blomsterleverans

 
Vi var ju på blomstermarknaden i söndags, och ja, tro det eller ej, budet dök upp..
sisådär 2 timmar för sent men han kom! Han ringde dock och frågade efter vägen,
hm, inte lätt att förklara när man inte pratar kinesiska.
 
Anders svarade, och lämnade över luren till mig när han inte fattade!!
Precis som jag kan mer än honom!!
Men men, efter lite konvensation så fattade han, och 1 timme senare dök han upp!
( mitt trick: säg adressen 3-4 gånger, om han sen fattade eller om han gav upp,
det förtäljer inte historien ;)
 
Ja jag måste säga, mina kineskunskaper går inte av för hackor!!
Jag är såå mycket bättre än Anders!
 
O så här fint blev det
 
 
Till kvällsmat blev det Tacos
 
 
Och som vanligt nu då i min Kick Start fas, träning!
Jag har nu kört detta i en vecka, ser inga jätteresultat ( jag vill ha snabba resultat!)
Men jag får väl ha lite tålamod..
Jag inser ju också att efter en vecka kan det inte bli så stor skillnad :)
 



kram och hej!
 
( oh, just nu är jag såå avis på Lena och Danile som flyger till NY!)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0