Hej, det var länge sedan!

 
ja så gär det när man e bussy, svårt att uppdatera från mobilen (funkar typ aldrig) och ibland är lite för lat..
 
Och ja, jag vet, dåliga ursäkter!
 
Okey, då ska jag börja strukturera upp de senaste dagarna!
 
jag börjar med helgen och jobbar mig bakåt tror jag :)
 
I lördags var det kräftskiva för 250 galna svenskar. Som vanligt när det är free flow och snapsen står på bordet blir det att hålla i hatten :) Vilken fest!
 
Att Andreas Lundstedt från Alcazar var där och höll låda gjorde ju ingen på sämre humör direkt! Han är ju verkligen en entertainer och skötte sig utmärkt! Trots hans flight och jetlag höll han i in i det sista ihop med oss andra.. Eller ja, jag var faktiskt en party-pooper för en gångs skull och gick hem tidigare..redan vid 03.. Vuxen poäng!
 
För er som vill se hur Andreas upplever Shanghai kan ni följa honom på hans blogg...
http://blogg.amelia.se/andreaslundstedt/
 
Kräftorna smakade utmärkt, likaså köttfärspajen, fingerfooden, o herregud, desserten missade jag!!
 
Men kul var det!
 
 
Fördrink hos oss!
Jag kunde vara med i 20 minuter sen skulle jag vara på plats och förbereda kvällens fest..T
ack för att jag fick komma :)
 
Före och efter-friss kort!
 
   
 
Förberedelser! Johanna till höger jobbar för Svenska Handelskammaren,
Tack för att du gjorde festen så bra!
 
   
 
Åkband för free flow! Här blir det åka av :)
 
    
 
Team Kräftskiva!
 
 
 
   
Bästa Sångarna...
 
     
Bästa paret...
 
 
Bästa artisten...
 


Bästa Brudarna...


Kram och tack för en kanonfest!








 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0