En trevlig kväll!

 
Hemma igen (tidigt) efter en trevlig kväll i glada vänners lag!
Med 21 personer runt bordet på Sashas, goda vänner och fint besök
från Sverige (av Jakob Uhlin) så kan det ju inte bli annat än trevligt!
 
Men man märker att hormonerna svajar på ett sätt de inte brukar.
När vi kom så hade de bara ett bord för 15, fast vi bokat för 22,
och så kollar de på oss som att vi är dumma och föreslår att vi ska sitta vid 2 olika bord!!
DÅ satte gravid-hormonerna in! Herregud, jag blir förskräckt och rädd för mig själv
att man kan bli så uppretad och irriterad på så kort tid, f
ör att 5 sekunder senare skratta, för att 10 minuter senare bli totalt upprörd
över att de inte har mexikansk mat längre och inget alkoholfritt alternativ på Happy Hour..
Ja stackars servitris, förlåt, jag ber om ursäkt! Inte bra för min karma!
 
Tänkte jag skulle ta lite roliga kort ikväll men det enda jag fick till var när fixar-Martin tog saken i egna händer och fixade plats till oss alla. Håll till godo!
 

 
Martin, vad skulle vi göra utan dig!
Kram och god lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0