Shanghai´s bilmässa.

 
Snälla Bosse fixade och trixde så vi fick gå på bilmässa i lördags!
han till och med levererade oss till mässan, det kallar jag service!
Tack Bosse! (och Maud som höll i det administrativa)
 
Galet stor mässa med galet många bilmärken jag aldrig hört talas om.
Galet många klängande tjejer på galet många bilar OCH galet många kineser
med galet stora objektiv som skulle fota alla bilar (läs tjejer) hela tiden!
 
Galet många fina bilar dessutom och lagom med drägel i mungipan.
 
Merceders i ny lack. Folie-lack, kan man kalla det det tros?
 
Många koncept-bilar av värsting märkerna...
Bugatti helt i kolfiber typ...
 
 
 
En pimpad Merca eller en babyblå Rolls Royce?
Eller varför inte en Smartcar?
 
Lexus koncept-bil gillade jag :)
Snygga lampor och backspeglar!
 
Ja ni, det blev drägel i en spott-kopp och ingen bil varken till mig eller mannen!
Men att få drömma gör ju att det pirrar bara det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0