Underbar dag förutom i luften

 
Idag har Shanghai bjudit på sol och 26 grader.
Najs!
 
Inte lika härligt var luftföroreningarna som idag låg på 188...
Som ni kanske vet är gränsen i Sverige 50, vilket det nog aldrig uppgår till.
188 är Unhealthy och gamla, barn och känsliga personer ska inte vara ute för mycket.
Är jag i en riskzon?
Jag tänkte promenera till min date idag (ca 1 timme) men, jag tog taxi istället.
Synd på det underbara vädret :(
 
Vi trotsade dock luften en stund och satt ute och käka lunch,
jag var lite tidig så jag hann sola fötterna lite!
 
 
Sen bar det av till tygmarknaden för att hämta upp grejjer.
 
Måste säga att jag blev grymt nöjd med mina val.
Tack Malin vars klänning jag kopierade!
 
Klänning i trikå som är perfekt när man är gravid och som funkar när man sen ska amma.
Gjorde en kort i marinblå och en hel-lång i svart.
 
Kjolar i silke/bomull med resår i midjan, tunna, sköna och sitter inte åt ngn stans!
 
Så väl hemkommen blev det ett snabbt röj i garderoben,
ut med alla partyklänningar och tajta jeans
(snyft, kommer jag någonsin komma i dessa juveler igen?)
Och in med mamma-kläderna
( gode gud giv mig styrka att jobba mig tillbaka till mina gamla kläder sen)
 
Hej hopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0