Uppdatering!

Hm, det här med att uppdatera sig varje dag har hamnat i botten på priolistan nu för tiden. Konstigt? :)


Men, vi mår bra. Axel vägde igår in sig på 4kg och 55 cm lång! Nu är han en riktig bjässe :) och är pigg, glad och hur söt som helst ju! Han har blivit riktigt stark i nacken och har börjat ge ifrån sig små ljud och leenden.
Mamma-hjärtat smälter!!

Denna veckan ska vi testa att köra helt utan ersättning så det blir spännande. Amma, amma, aaammma :)

Och PEPPAR PEPPAR, 2 nätter i rad har han sovit mellan 5-6 timmar i sträck!! Glad mamma, glad pappa, glad Axel!

Just nu är vi på väg till Göteborg för att lämna in våra visum. Sitter på helspänn att Axel ska få mat-attack!
Hoppas han håller sig tills vi kommer fram :)

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Karin O

Sötnosen! Härlig jag var som nästan började tjuta när jag såg honom, men så otroligt söt, kan ju inte förstå att jag själv har en sån liten där inne som sparkar och har sig!
Vi ses i Shanghai!:)
Kram!

Svar: Ja, det är sjukt att man blir så rörd. Jag var precis likadan! Men det är ju så häftigt att man vet att man snart har sin egna skrutt i famnen! Ska bli så skoj och se vem som kikar ut! :) Flyg försiktigt tillbaka nu så ses vi om ett par veckor! Kram
Kristinkakaishanghai

2013-08-22 @ 07:50:52
URL: http://kakansemlanoliven.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0