Bäbis gos!


Idag har jag och Axel vart och hälsat på Karin och hennes lille Oliver! 
Sicken sötnos! 
Jag tyckte alla med äldre barn tjatade till mig om att "Gud va man glömmer snabbt" och " att mina barn vart så små" , men jag gjorde visst precis likadant idag. :)
Oliver väger 4,1 vilket är betydligt mer än Axel gjorde när han var 2 v gammal och jag kände bara " herregud, var du verkligen ännu mindre?!" 

Han var så gosig och söt, grymtade lite, sov mycket och åt så klart!
 Precis som det ska vara! 


Det var så kul att se Axel, han var så intresserad. Satt och kikade med stora ögon. Han undrade väl hur leksaken kunde låta och röra på sig, 
Oliver är ju faktiskt nästan i samma storlek som Mr. apa här hemma :) 

En mysig eftermiddag! 

Kvällen har vi tillbringat med lek och Skype med papsen ( som kommer hem lördag morgon!! Yippiiee!) 

Nu ska jag sova, 
lika gott som den här lille kisen! 

Kram och god natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0