Dragonfly äger!


Jag har nämt dem förut och lovordat deras Head and shoulder massage. 

Idag var det dags att fixa naglarna och jag tänkte att jag testar dem. De har öppnat i IFC mall, vilket är ju hyfsat nära så efter att ha lämnat Axel till ännu en barnvakt ( Tack Linette och Folke!) så begav jag mig mot en stunds njutning. 

O då kan vi snacka njutning! 
Rentav en hand-orgasm! 

Jag valde en LCN-behandling ( tror jag det hette) vilket bestod av tvättning av armar och händer, peeling, kräm efter kräm, massage och vibrerande vantar med värme. Hon smörjde dessutom in varenda led från armbåge ut till fingerspets, one by one! Fattar ni hur skönt det var eller?! Just nu hade de 30% Off så totala kostnaden med tillval av manikyr blev 275:-. Inte så illa! 

Så nu e jag julfin! 


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0