Taobao


I Kina finns en hemsida som heter Taobao. Detta är en konsumtions-sida där du kan köpa allt möjligt. 
Och när jag säger allt så menar jag allt!  Och ofta till bättre pris än orginal pris.
En del är fejk men mycket är äkta varor som importerats.
 Sidan är endast på kinesiska så lite lurigt om man inte kan ju:) 

När jag började leta på sidan så hittade jag ju allt mellan himmel och jord jag ville köpa, som tur va fick jag hjälp av Anders kollega. 

Bland annat Axels nappflaskor som vi var stort behov av! 
Orginal men till halva 
priset mot hemma!
 

När jag la mina önskemål var det ju grejer från alla möjliga sidor men jag trodde väl på något sätt att allt samordnades och skickades ihop. 
Men icke sa Nicke! Varje order kom med en leverans så i helgen har det vart ett himla rännande på kurirer här.
  Ja, så det kan bli :) 

Men nöjd är jag! 

Det får nog bli mer
 shopping på Taobao i framtiden :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0