Hej, mitt namn är Kristin Danås!

Berit, nu kommer det!! ;)
 
Ja, kanske att ni har glömt bort mig kära vänner
för nu var det länge sedan vi sågs och hördes, lästes :)
 
FÖRLÅT!! Livet i Värnamo rullar på i sån takt så jag hinner ju inte med!
Att man dessutom bor i en stuga i skogen utan internet hjälper ju inte!
Men ok, nu har vi skaffat en puck, mobilt bredband så nu banne mig!
En uppdatering skall det väl bli ändå :)
 
Till alla vänner i Shanghai! I MISS YOU!!
 
Till er andra, klart jag saknar er med men just nu saknar jag Shanghai och er där borta!
 
Shit vad längesedan det var!
 
Så, ska jag uppdatera allt som hänt under 2 månader eller hur ska jag göra?
Ja, kanske ett litet bildspel från härliga småland!
 
Håll till godo:
På konsert med familjen. Bror Gustav spelar i konserthuset i Göteborg!
Våroffer med Stravinsky!
 
 
Semlor, semlor, semlor!
Fettisdagen firades så klart i bagarfamiljen :)
 
Likaså alla hjärtans dag!
 
Ett av våra fik fyller i dagarna 40 år! Kafferepet, grattis!
 
Och Budapest bakelsen har äntligen fått tillbaka sin naturliga skepnad,
hallonen är bytta mot mandariner igen! Tjoho!!
 
Besök hos fina vännerna fam. Espmark och en härlig dag vid havet!

Middag hos la familia, fisksoppa med saffran! MUMS!
 
 
Förutom deta har jag ju gjort en himla massa mer saker,
umgåtts med alla fina vänner, familj och jobbat en massa! Så härligt!
 
Alla vänner och familj, ni betyder så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0