Ibland känner man sig lite äldre..

I fredags var jag och mina goda vän Wewwe och fikade ( det var väl ovanligt för att vara mig:)

Vi valde glass från Sia på ett av våra fik, Cafe 18. Under tiden en av tjejerna skopade kulor mindes vi tillbaka till gymnasiet då jag gjorde radioreklam för glass och avslutade reklamen med att sjunga " glass glass glass i stora lass lass lass, ja jag är galen i glass" Blerina, som glass-skoperskan heter, fnissade och undrade när detta pinsamma hände.. Vi började räkna och insåg att ja, typ, 1995 kanske..
Svaret tillbaka kom snabbare än tåget.. VA?! Shit, var jag ens född då?
( vi kom fram till att hon va 3 då)

Så, ja, vissa dagar känner man sig lite äldre än andra dagar..

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0