Att-längta-till-julafton-när-man-var-barn... VOLYM 2

 
Jag kommer inte gilla att lämna sköna Shanghai eller alla fina vänner för så länge.
Vissa av våra bästa vänner hinner till och med flytta hem medans jag är borta.
 
Jag kommer heller inte gilla att vara från mannen jag älskar i en månads tid.
 
Men trots detta så längtar jag tills nästa måndag så jag tror jag dör!
Det är känslor som gör att jag vill vända ut och in på mitt eget skinn!!
 
Jag var ju nyss hemma??!
 
Men vetskapen om att det är ett delmål,
ett steg närmare att cirkeln sluts, ett steg närmre due date!
 
ett steg närmre, spänning, nyfikenhet, lycka, förvirrning,
skräck, dålig sömn, gränslös kärlek, kräk och fokus på någon anna än mig själv!
 
Det ska bli så sjuukt spännande, vem ÄR denna plutt som lever runt varje kväll
och morgon i min mage, kommer han/hon vara lik mig eller Anders, kommer han/hon
vara en tyst liten bebis som sover hela tiden eller kommer det han/hon
vara lika livlig ute i verkliga livet som i magen?
 
Vad tror ni?

Kommentarer
Postat av: Katarina

Förstår dina blandade känslor vännen! Önskar dig allt gott och trevlig resa hem till Sverige. Vi syns i sommar :-)

Svar: Tack vännen! Längtar efter att få ses!! Kramar!
Kristinkakaishanghai

2013-05-02 @ 14:46:22
URL: http://katarinaicologne.blogg.se
Postat av: E

Det är en så grym känsla och det kommer bara att bli bättre och bättre!! Och det är en fantastiskt liten krabat där inne. En människa likt sina föräldrar (en fin och lycklig varelse med massa energi:) kram

Svar: Ah härligt att höra! Ska bli så spännande! Längtar tills vi ses!! Stor kram
Kristinkakaishanghai

2013-05-08 @ 21:48:25
URL: http://ecarlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0