En grå torsdag!

 
Efter att ha fått säga nej till Ladiesnight igår på grund av extremt trött kropp var
jag lite mer utvilad för dagens bestyr. Tyvärr ställdes 2 av dagens bestyr in i morse
så en fullspäckad dag blev tillslut ganska lugn.
 
Var tvungen att ta mig till tygmarknaden dock för att hämta en sista klänning.
I regn är inte det jättekul!
Ännu tristare är att när man kommer dit så passar inte klänningen över huvudtaget!
Alldeles för stor.. Så hem igen OCH dessutom få betala för att få den hemlevererad i morgon.
20 spänn för delivery!! ( jag prutade ned det till 10:- )
 
Nu sitter jag och jobbar lite och ska senare bort till Sara för att checka
in deras barnsäng som vi kan få köpa och lite bäbisgrejjer. Mysigt!
 
Annars är det att börja packa, både för hemfärd och för lägenhetsflytt..
Men det berättar jag mer om ngn annan gång!
 
Trots regnet ute önskar jag er en fin dag!
 
Ni vet vad ordspråket säger..
" Sol ute, sol inne, sol i sinne "
I dag lyder det så här...
" regn ute, fukt inne, sol i sinne" !
 
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0