Mamma är taskig!


När jag och Axel var ute på promenad härom dagen kom en stor båt och tutade. Inte super högt men länge. Axel blev såå ledsen och gallskrek. När jag väl tröstat honom tutade båten igen och Axel blev ännu en gång helt ifrån sig! 
Så höll de på fyra gånger innan jag lyckades ta oss av flodpromenaden! 

Tror ni att jag svor åt båten eller!? 
Nej då, lugna mamman. NOT! 

Nu när jag gör liknande ljud för Axel, tyst men entonigt och långt blir han super ledsen! Lilla underläppen tittar ut och darrar och sen gråter han krokodiltårar! 

Så här! 


Hur kommer det sig? Förknippar han det med den otäcka båten, kommer han ihåg det? Jag vet, taskig morsa som gör att han gråter men det är ju lite fascinerande att han blir ledsen så fort jag börjar.. Jag ser det som forskning! 

Kram


Kommentarer
Postat av: Karin

Nä men lille sötnosen... Dessa kinesiska tutningar alltså, man blir ju tokig själv så kan inte vara trevligt för så små öron...

2013-11-06 @ 11:42:32
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Marina

Hahaha... Va taskig du är... Ha det underbart i Japan, snart dax för lite Skype. Saknar er alla tre❤️

2013-11-06 @ 19:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0