Frozen yoghurt!


Igår lunchade jag med Karin! 
Vi har inte setts ordentligt sen o våras så det var mysigt att äntligen catcha upp! 

Hon visade mig in i nya synder, 
Frozen yoghurt! 
Ne det är sant, godsaksgrisen har aldrig testat det! 

Till min förtjusning var det mer än bara en glass-bar. Du fick göra allt själv! 


Ta yoghurten själv.



Ta topping själv. 
( en massa godsaker att välja på! )


Nöjd? 
Ja då är det bara att väga och betala! 
MUMS!!

( när jag euforiskt berättade för pappa om detta nya koncept fick jag snabbt tillbaka att det hade han redan testat och det fanns till och med i Jönköping!)

Jaha, jag som kände att jag hade ett nytt koncept för oss hemma... 


Kommentarer
Postat av: Bella

hahaha det har vi ju käkat i usa hur många ggr somhelst? ;) hur har du missat det? ;O

2013-10-17 @ 18:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0