Hängig liten kille...


I 2 dar nu har Axel vart hängig.
Det började i torsdags kväll med en konstig hosta som jag diagnoserade till Bronkit. Blev livrädd! 
( även om det inte är farligt ju) 
Efter det har han inte hostat mer men vart super super hängig och på snudd till feber..


Så nu har vi hållt oss inne i 2 dagar. 
2 dagar inne blir väääldigt långtråkigt! 

Peppar peppar så blev han piggare under kvällen så nu hoppas vi på att det går åt rätt håll! 

Har insett i och med detta att jag är en riktig hönsmamma! 
Om man oroar sig för lite feber, hur ska man då klara av alla andra grejer man ska gå igenom.. 
Brutna ben, div. sjukdomar, tonåren.. 

             Det kommer inte bli lätt! 
Kram 

Kommentarer
Postat av: MiaE

Man härdas.. Jag var helnojig och var tvungen att se om bröstkorgen rörde sig när Fredrik sov, för jag trodde han var död..

2013-10-20 @ 02:40:52
Postat av: elisabet

Det kommer gå jättebra :) Du växer in i rollen och kommer bli en superduper morsa :)

2013-10-21 @ 03:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0