God morgon!

Då var det måndag igen! 
Herregud vad dagarna flyger förbi, både skönt och skrämmande! 

Uppdaterade igår min telefon till nya 7an. Kul! Det blev ju som en helt ny telefon! I och med det uppdaterade jag också bloggens app på telefonen. Också lite nytt! 
Så nu sitter jag här och pillar och testar lite..

Axel gick just från 100% sprattel till 100% sova! Han tok-somnade på soffan! Lagom till att jag vaknat till liv. ( herregud vad jag är trött på mornarna!)

Ser ganska gött ut :) 

Idag ska jag försöka få kl takt med konsulatet. Måste stämpla lite vigsel och personbevis för vårt nya visum. Ni vet Kina, ju fler stämplar desto bättre! 

Sen blir det lunch med mahjong gänget! 

Ha en go måndag!! 
Kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Mary

Vad stor han har blivit! Fina killen :I) stor kram

2013-09-23 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0