Old navy


Amerikanska kedjan Old navy öppnade för ett tag sedan i Shanghai, på Namjing road vid Jing 'an Temple. 

Igår var det dags för ett besök. 

Jag kommer ihåg när jag frossade runt i deras butik i NY, och hade höga förväntningar när jag entrade den gigantiska butiken med sina 3 våningar. 

Jag hade inte samma känsla när jag lämnade. 

Inte som jag kommer ihåg det riktigt, men visst, du kunde hitta en del bra bas grejer till riktigt bra pris. De hade stort utbud på jeans, vilket jag inte hade ork att prova, men ska nog ta mig tillbaka för det. Jeans för 249:- är ju helt okey. 

Jag hittade kanon bra koftor, precis såna jag velat ha. 
149:- st. Mycket prisvärt! 


Får se hur de håller kvalitetsmässigt! 

Så, har du inget för dig. Ta en sväng! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0