China-style!


Idag visste jag att ngt skulle ske, ngn slags överraskning för mig och Caroline ( för att vi snart flyttar, SNYFT! )

HAR JAG SAGT JAG ÄLSKAR ÖVERRASKNINGAR!? 

Så det var progg och nyfiket värre när vi snurrade runt flera varv runt Shanghai indoor stadium för att hitta NÅGOT..
 Jag visste inte vad..! 

Se sån spänning det var i bilen! 

Efter mycket om och snurr så kom det fram att vi skulle på en av världens största chokladutställningar, men icke, den gick ej att hitta! 
TUR att tjejerna hade en back-up plan! O den blev så himla bra! 
Vi fick klä ut oss, som jag också ÄLSKAR!  

Tjena!! 

Vi fick klä ut oss i Kina kläder, blev sminkade och fick värsta frissan! Sen blev vi proffsfotade:) 


Tjusiga tjejer! 
Tjusiga frisyrer :) 

Ojojoj, vilket fint minne att få 
från dessa fina vänner! 

Kommer sakna er i tusenfald! 

Puss och tack för en 
oförglömlig dag! 



Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej! Bor också i shanghai och skulle vilja klä ut mig med mina vänner :) vart gick ni? Har de hemsida? Kram

Svar: Hej! Jag kan kolla upp adressen! Min kompis var det som hittade stället! Återkommer med mer info :) kram Kristin
Kristinkakaishanghai

2014-12-12 @ 03:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0