Home sweet Home...


Äntligen hemma! 
Eller framme i alla fall :) 

Flygresan fick jätte bra, axel skötte sig som vanligt! 
Lyckades uppgradera oss till ekonomi extra så skönare, större säten och bättre mat. Axel fick dessutom både säng och egen stol :) 


Här var kul att sits och kika. Somnade gjorde jag också! Sov nog minst 7 av 10 timmar. Skönt tyckte mamma! 

Nu har jag världens lekhav på golvet, ändå vill jag helst vara i knäet.. 

Lite jetlaggade är vi också. En vaken natt gjorde att vi sov till 10.30 idag! 

Kram! 


Kommentarer
Postat av: Anna J

Skönt att ni är väl framme! Kram!

2014-01-30 @ 20:10:19
Postat av: Karin

Välkomna hem!
Vi får ta en playdate/mammafika någon dag snart! Kram och gott nytt år på er

Svar: Hej! Tackar :) ja det vill vi gärna! Efter ledigheten kanske? Kram och gott nytt på er också! Pussa prinsen från mig! (Oliven alltså:)
Kristinkakaishanghai

2014-01-31 @ 03:37:03
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

PS. Har inget mobiler nu men nås på Facebook, mail och blogg tills jag fixat ett nytt:)

Svar: Oj, stulen eller bara sönder?
Kristinkakaishanghai

2014-01-31 @ 03:38:48
URL: http://karinolofsson.se
Postat av: Karin

Blev två kommentarer ovan såg jag, krånglade lite!
Jaa stulen ute på Nanjing.. SÅ surt, under århundradets stressigaste dag dessutom när jag var gräsänka i Shanghai för första gången haha. Har en ny nu men har inte skaffat nåt nr/Sim kort än... var på väg att göra det men då behövde jag ha mitt pass som var inlämnat för Olivers visumansökan... men snart så!:)
Efter ledigheten låter toppen!
Kram!!

2014-02-01 @ 03:49:06
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0