En dag i parken!


Helgen har bjudit på underbart väder! 
Med maken iväg behövde vi aktivera oss i lördags så jag lastade Axel i vagnen och promenerade. 
Ända till Century park. 

"En lugn stun i parken" tänkte jag. 
Jo tack, det tänkte 1 miljon andra också. Fint väder och helg = alla kineser i parken, med tält, mat, leksaker och skrik. 

Så, efter en stund där och lite fika tog vi oss hem till "vår" park på Shimao. 

Lugnare, skönare och grönare gräs! 

Axel fick känna på gräset och krypa runt lite, det var populärt:) 



Vi har ju faktiskt en väldans fin park! Att gå ett varv tar mellan 10-15 min beroende på tempo. Det kommer snart synas spår efter mig tror jag när jag fräser runt varv efter varv. Men, det är nära, inte så mycket folk och behändigt:) 



Förstår dock inte denna dam som går ut och lägger sig i solen, men täcker hela sig.. Hihi, ha kakan och äta den typ! 


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0