Zai jian!


Då har vi lämnat av Jenny, Ella, vagn och 2 väskor vid flyget. 
Alltid lika trist att säga hej då. 

Jenny, det har vart hur kul som helst, jag är så glad att ni ville komma!
Ingen av oss har väl vart så bra på att fota denna veckan men en liten bildserie får det bli:) 








Många taxi har det blivit, 
så här såg vårt system ut. 
1.vinka in taxin
2. Jenny in med Ella i bilen
3. Jag lyfter in Axel
3. Ellas vagn baxas in i framsätet 
4. Axels vagn i bagaget
5. Jag in i baksätet
6. Kör!! 

Detta gjorde jag 6 ggr bara igår, alltså 12 ggr in och ut!! 
= bra träning! 

Nu tror ni väl att vi ska hem och vila, men nej då! Vidare mot guida tur på världens största Ikeas-varuhus med Svenska klubben:) ingen tid att spilla! 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0