Bootcamp! ✔️

 
Nu kan man nästan kalla det en vana, jag har avklarat mitt andra pass bootcamp! 💪💪💪

Eller...? 

Jag kan säga att som tävlings människa och något envis är det sjukt irriterande att veta hur man gör en övning, vilja göra övningen men inte kunna för att man inte är tillräckligt stark!! Arrgghh! Frustrerande! 

Men, det tar bra på träningen så...
...övning ger färdighet! 
Synd vara att jag inte kan vara med så längs gånger till ( jag skyller min hängiga mage på det, tidsbrist!) 

Kram


Kommentarer
Postat av: Malena

Vilket ställe är det du gått till? Mitt gymkort har precis gått ut, så funderar om jag ska fortsätta där eller hitta något annat ställe att träna på :)

Svar: Jag bor ju på Shimao och här finns en kille som håller BC 3 ggr i veckan ( mån,ons,fre) han är bra och det är tufft, men kul! Bra pris också, 100:- p gång, eller 900:- gör ett 10-kort. Alla är välkomna, vare sig du bor i området eller inte. Men det är alltid utomhus. Vart bor du ngn stans?
Kristinkakaishanghai

2014-05-15 @ 03:37:03
URL: http://malenaochshanghai.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0