Svårt att varva ner...


 När dagen gått i ett hela dagen och man sitter och jobbar med svenska klubben tills nu, 23.45, då ör det svårt att varva ner och somna! 

Min kära man och barn, de snarkar/susar ikapp bredvid. Fusk! 

Axel stackarn slog av en bit av framtanden idag! Bonk, ner i stengolvet! Tror ni man måste åka till tandläkarn?? 
Han verkar inte ha ont och den kändes inte lös..

Usch, man blir ju nervös, hur många brutna ben o armar kommer grabben ha i framtiden?! 

Nu ska jag räkna får!
Go natt!! 
🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑🐑

Kommentarer
Postat av: Marina

Åh men axel!! Om inte annat så ska man alltid anmäla tandskador till sitt försäkringsbolag, risk finns att permanenta tänder kan ha skadats, och det syns ju inte än då... Hoppas fåra-räknandet tog dej till djuuup sömn :-)

2014-10-09 @ 22:46:02
Postat av: Jenny

Håller med Marina! Du måste dock varit hos tandläkaren också för att få ut något på försäkringen i framtiden.
Hoppas allt är bra annars :)

Svar: Tack för råden! Problemet är om jag ska gå till tandläkaren här eller vänts tills vi kommer hem.. ? Här gör de kanske inte ngn dokumentation på det?
Svar: Annars mår vi fint! Axel är inne i en av sina för-trots ålder tror jag minsann! Puh!
Kristinkakaishanghai
Kristinkakaishanghai

2014-10-10 @ 08:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0