Framme...

Vi anlände på eftermiddagen så vi hade kvällen att åka lite rundor. Jag hade läst på Tripadvisor om en mexikansk restaurang, GustoTaco, som skulle vara amazing. Det är ju alltid bra med rekommendationer som inte kommer från hotellet så vi bad om adressen och tog en taxi. Vilket var tur för det låg på andra sidan av Seoul..
Men vilket område vi kom till, överfullt av folk, cafeér, restauranger och SHOPPING!!
3 timmar efter landing inhandlade jag mina första par skor!

Först skulle vi ju hitta Mexikanaren... efter mycket letande hittade vi den..STÄNGD!
Och dessutom en av de minsta jag sett! Typ bara ett hål i väggen med kanske 5 platser att sitta vid en bardisk.. Hahaha! Så, det blev en burgare istället :)



Hallo Kitty Café 


Koreanskt tjejband 



Svensk Mat



Undrar om man kan vara säker på att inte få magsjuka?


Ja det blev en spännande och rolig start på resan!
kram

Kommentarer
Postat av: Nikolaimaia

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2012-01-27 @ 11:44:54
URL: http://nikolaimaia.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0