Här är jag!

Ja detta är alltså jag. Kanske inte min bästa bild, men heller inte min sämsta :) Troligtvis kommer ni få se många både bättre OCH MÅNGA sämre bilder! Det kan jag garantera! Jag kan också garantera att ni kommer få följa mig under året i Shanghai, ibland mer och ibland lite mindre kanske... Vad jag INTE kan garantera är att  hålla en jämn och fin uppdatering..men jag ska försöka..
Vi flyttade ju då till Shanghai i September 2010 med tron om att vi skulle vara tillbaka i Värnamo till jul.
Alla utom vi ( eller kanske bara jag) insåg nog att så skulle det inte bli.. Och det blev det inte. 3 månader blev till 1 år, och ett år blir nog troligtvis till 2 år. Jag har slutat oroa mig och försöka planera, det som händer händer, det som blir, blir och blir det bra så blir det, annars kan man alltid ändra och ångra! Kanske mitt nya motto...ne, nog lite för långt för att komma ihåg  :)

Förra året hade jag en annan blogg men den funkade inte super så nu testar vi vad blogg.se kan göra för tillfredsställa. Jag har höga förhoppningar! Tyvärr är jag ju inget geni på data m.m. så bara att göra första sidan tog ett tag och lite avrivna hårstrån. Blev ju inget jätte snyggt men när jag får ork igen kanske det blir en make over :)

Så nu börjar jag om, ny höst, nya utmaningar och ny blogg!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhhh, fina du. Ska bli härligt att följa dig på detta sätt. Jag har blogg.se också och det funkar utmärkt. Jag saknar er redan och skulle mer än gärna sätta mig på första plan över till Shanghai men livet går inte riktigt till så.. Vår vardag är olika, bara att inse.. gilla läget helt enkelt..

Puss och kram från ett regningt och blåsigt Värnamo från en just nu äppelpajsfikandes fröken Carlsson.

2011-09-13 @ 14:31:31
URL: http://ecarlssons.blogg.se/
Postat av: Carro G

Hej, vet inte om min kommentar kom med, ser den inte. Annars kommer två:)

Ska bli kul att följa era bravader där borta, ska försöka uppdatera dig om Värnamo också...kanske inte så spännande men ändå;)

Kramis till er båda

2011-09-13 @ 14:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0