Hej hej, jag är ny här i kvarteret!



I dag har jag verkligen fått känna av vilka muskler jag saknar...typ alla!
Har vart på min första Bootcamp, vilket är en slags cirkelträning
där man jobbar mycket med sin egen vikt på olika stationer..

O herregud! Jag är såå svag!

Jag undrar om jag överhuvudtaget kommer komma ur sängen i morgon...
Men kul va det!
Kanske att en liten muskel poppar upp så småningom på min arm
och säger " hej hej, jag är ny här i kvarteret".
Då ska jag rulla ur röda mattan :)

Vrålhungrig bli man också så nu äter jag lite lunch innan det är dags att bege sig mot Svenska skolan, för att sen bege mig mot kören... Kanske jag hinner med en sväng ned till The Bund efter det...
...ska var något fyverkeri där som jag vill se...
Älskar fyrverkerier!!



Puss på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0