Nygift!!

Den 3:e september sa jag och Anders JA till varandra i Nydala Klosterkyrka. Jag tror faktiskt jag sa högst för jag blev tillsagd innan av min vän Anna att den som säger högst kommer styra äktenskapet. Och den chansen vill man ju inte missa (om det är så lätt) Så med stark stämma sa jag JA!!
Så nu är vi man och fru. Konstigt, egentligen inte så stor skillnad men ändå SÅ stor skillnad. Det känns annorlunda.
Dagen var sagolik, som en bal på slottet. Alldeles, alldeles underbar! Våra stackars föräldrar och värdpar slet hårt för att göra detta till bästa dagen i vårt liv, o det lyckades de med!!
Det kommer bilder så fort jag har några, jag lovar! Jag är så nyfiken att jag kan spricka, har knappt sett något än. Men i morgon är det dax. Då kommer Sabina och Tobias så ska vi kolla bilder för fulla muggar. Jag tror faktiskt vi har många bra, Sabina är grymt duktig ( ja Tobias oxå, han är en bra assistent :) Gå in på hennes hemsida www.espmark.com och kika. Super fina bilder!

Kommentarer
Postat av: Anna J

Hi, hi! Jag tyckte faktiskt att du sa JA tydligt och ganska starkt och funderade på om det va mitt lilla tips du hade i bakhuvudet... :) Har ju glömt och fråga men nu fick jag ju svar här! Ha det så bra i Shanghai, kul att få följa er på bloggen! Kramar till er båda från Anna med familj!

2011-09-16 @ 10:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0