Trä pärlor på tråd...



...det kan ju inte vara svårt,
tänkte jag första gången jag skulle testa för ca ett halvår sen...
Ett halvår senare kan jag fortfarande inte.
Därför tog jag mig till Erika idag för att en gång för alla lära mig att trä ett armband...

Förr så var jag pysslens gudinna men det försvann efter skoltiden, och herregud vad detta var pilligt...
Jag kunde inte prata med de andra som var med för jag hade full koncentration
på min tunna nål och min alldeles för tjocka tråd...
Trådar åt alla hål, pärlor överallt..
Men, tillslut efter mycket pill och en del gör-om-gör-rätt så blev det ett armband...

Så nu, AKTA ER...årets julklapp, varsitt armband!




Ära vare gud i höjden, detta har jag gjort i slöjden :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0