30 grader och båtmässa!


Ja, upp till 30 grader i alla fall har det nog vart idag! Så himla gött! Låg en stund vid poolen och sen tog jag och Anneli oss till Pudong för att besöka båtmässan. Fick VIP biljetter att gå för, men innan vi hittat rätt och kommit dit så hade de börjat stänga ned. Typiskt! Men vi fick oss en glimt av de fina båtarna och för att komma upp i dem fick vi agera intresserad köpare.. hihi..vi ställde alla frågor vi kunde komma på som skulle kunna vara realistiska :) How many feet? Is it wood or plastic? How much?  Ja och till slut så skulle köparen kontakta mig... Den kostade ju faktiskt bara 8-9 miljoner :)
Anders....:) kan du höja min månadspeng! :)

Ja alltså, när jag tackade nej till jobbet som kuttersmycke

fick denna fina flicka hoppa in..

Hon sålde nog en jädrans massa mer båtar än om jag smyckat (vanhedrat) fören :)

 

 

OHOJ!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0